آرزوها
آرزوها



 

امشب انگار خون ِ تازه ای تو رگهای منه

یکی از عمق سکوتم داره فریاد میزنه

منو از جاده نترسون ، نگو که فاصله مون

صدتا کفش سُربی و صدتا عصای آهنه

تو سرم افتاده امشب ، هوس قدم زدن

رد شدن از دل آتیش ، توی چشم بهم زدن

پا به پای سیم گیتار ، خوندن از گذشته ها

تو هوای روشن و پاک ، ترانه دم زدن

نازنین فقط توی همین نفس ، با من باش

بگو هستی که برم ، به این قفس با من باش

گوش بده نبض ترانه تنها با تو میزنه

بی بی ترانه هام توئی و بس ، با من باش

بیا امشب از حصار هر بهانه رد بشیم

لهجه ی ناب و زلال این شبو بلد بشیم

ما دو تا رودخونه ایم ، تو دریا می رسیم به هم

نکنه طعمه ی دیوارای سرد ِ سد بشیم

ولی انگار که دارم با خودم حرف می زنم

نازنینم تو کجائی ؟ صداتو نمی شنوم

نگاه کن فقط یه سایه پا به پای من میاد

سایه طعنه می زنه ، تنها رفیق تو منم

 » به زودی پروانگی ها به آدرسی جدید در بلاگفا منتقل خواهد شد ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در پنج شنبه 22 دی 1389برچسب:, ساعت 22:23 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar